برقصان مرا تا زیبایی ات


با ویولونی سوزان


برقصان مرا از میان وحشت


تا به امن برسم


همچون شاخة زیتونی مرا ببر


کبوتر رو به خانه ام باش


برقصان مرا تا آخر عشق.

                                                                                           کوهن


او نزدیک قلب من است

 

 

او نزدیک قلب من است

مثل گل چمنزار به زمین

برای من شیرین است

مثل خواب برای تن خسته.

عشق من برای او زندگیم است

که در تمامیت خود جاری می شود

مثل رودخانه ای در طغیان پاییز

در جریانی تنها و آرام.

ترانه های عشقم

مثل زمزمة جویباری است

که با تمام موج ها و جریان هایش

آواز می خواند

                                                                             تاگور  

نظرات 2 + ارسال نظر
رفوزه دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:07 ب.ظ http://partizanha.blogsky.com

قشنگ گفتی

فرا دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:05 ب.ظ http://gastby.persianblog.com

از آشنایی با وبلاگتون خوشحال شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد